اطلاعیه هیئت امنا مجمع فرهنگی رهپویان علوی سریش آباد به مناسبت پایان عزاداری دهه اول محرم

اطلاعیه هیئت امنا مجمع فرهنگی رهپویان علوی سریش آباد به مناسبت پایان عزاداری دهه اول محرم
بسم ربّ الحُسَین

قسم به معنی «لا یمکن الفرار از عشق»
که پر شده است جهان از حسین سرتاسر

خدارا شاکریم که بار دیگر تقدیرمان را بر خوان کرم ابا عبدالله رقم زد تا بار دیگر بر عهد خویش پایمردی کنیم و دیگر بار یک دهه پروانگی بر گرد شمع عزای سید و سالار شهیدان را.
 بیشک پشتوانه شور حسینی، جهات معنوى و ابعاد روحانى موجود در سيره اهل بيت(ع) و مكارم والاى اخلاقى و معارف ارزشمندى است كه در گفتار و كردار رهبران معصوم دينى سراغ داريم که همچون چراغی پر فروغ مسیر را برای شعور افزایی در این راه روشن می‌سازد. اما آنچه عمق نفوذ برنامه‌های دينی، کارآمدی و تأثيرگذاری فعاليت‌های مذهبی را صد چندان می‌سازد، بهره‌گیری از قالب‌های تازه، آمیخته با هنر متعهد دینی است.
مجمع فرهنگی رهپویان علوی با استعانت از دُردانه اباعبدالله(ع) و زحمات خالصانه برادران و خواهران در این مجموعه، به مأمنی برای گردهمایی خیل عظیمی از محبین خاندان آل‌الله در شهر سریش آباد مبدل گردیده است.
طی شب‌های شور انگیز دهه نخستین ماه محرم که از سر گذراندیم، اقبال مستمر و خارج از حد تصور مخاطبانى كه همواره شيفتگى خود را نسبت به مجالس مدح اهل بیت (ع) نشان داده‌اند، گواهی است بر این مدعا.
جا دارد از تلاش‌های خالصانه عزیزانی که بصورت شبانه روزی از عمر پربرکت خود را در خدمت ترويج مکتب حسینی سپری کرده‌اند، به طور خاص تقدیر نموده و از حضرت باری تعالی برای همه این بزرگواران آرزوی طول عمر و توفیق روز افزون مسئلت نماییم.

 ومن الله التوفیق و علیه تکلان
هیئت امنای مجمع فرهنگی رهپویان علوی شهر سریش آباد
10 مهر 1396




:: برچسب‌ها: سریش آباد , محرم , دهه اول , تقذیر و تشکر , رهپویان علوی , مداحی , شیخ جعفری , شهادت امام باقر , مراسم , موکب , کردستان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : خادم الشهدا
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: